Фото: freepik
Ананың нәрестесімен коммуникациясының үзінділерін бақылай отырып (бейнетаспа бойынша), келесі сипаттардың қайталанушы байланысын байқады: нәрестенің ым-ишарасы мен вокализациясынан анасы оған қарап (бетпе-бет байланысқа түсу) оның жағдайын қабылдағанда, оны ересек тілге айналдыр- ғанда, балаға белгілі бір сөздерді вербалды коммуникациямен қайтарғанда бейнеленген. Бионның ойынша, аморфтық жағ- дайларды аударудағы үрдіс нәрестенің вербалды, таңбалы, формалары балаға өз жағдайын рефлекциялап үйренуге және олардың сөздік эквиваленттерін меңгеруіне, ары қарай олардың сөзінің көмегі арқылы бейнелеуге мүмкіндік береді. Кейінірек бұл үрдіс тек нәрестенің ғана жағдайын емес, сыртқы әлемніңде объектілерін жаулайды. Демек, жолсерігі ана болып табылатын танымдық үрдістер жүзеге асырылады. Бионның пікірінше, толыққанды адамның психикалық дамуы мүмкін болатын «бірлескен» адамдарға арналған байланыстармен мүмкін болады.