Қазақстан темір жолы ұлтық компаниясы 2027 жылы «Дарбаза-Мақтаарал» бағытындағы темір жол құрылысын қолданысқа беремекші. Аталған бағыт Сарыағаш станциясының жұмысын жеңілдетіп, Өзбекстанға экспорт көлемін арттырды. Сонымен қатар бұл жол «Сарыағаш-Ташкент» бағытына балама болады.
Қазіргі танда жолдың 100 шаңырымдық рельс төселген. Инвестициялық жобаның жалпы құны 286 млрд теңгені құрап отыр. Темір жол құрылысын жүзеге асыруға 46 дана жол құрылыс техникасы, 70-тен астам маман жұмырылдырылған.
Жоба аясында қазақ-өзбек шекарасында жаңа өткізу пункті қолданысқа беріледі.
Соңғы жылдары Орта Азия елдері өзара жолаушылар мен жүк тасымалы көлемін арттыруды көздеп отыр. Осы орайда «Қытай-Қырғызстан-Өзбекстан» елдерін байланыстыратын ұзындығы 486 шақырымдық темір жол құрылысы басталды.
«Қашқар-Торуғарт-Мақмал-Жалал-Абад-Әндіжан» темір жол бағытымен жылына 15 млн тонна жүк тасымалданды деп күтілуде. Мамандар мұндай жағдайда жүк жеткізу уақыты 7 күнге дейін қысқаратын алға тартуда.
Бұдан бөлек 2024 жылдың 16-шы қарашасынан бастап «Алматы-Түркістан-Ташкент-Алматы» бағытында жолаушыларға арналған саяхат маршыруты ашылған болатын. Осылайша темір жол бойынша Орталық Азия елдері арасында біртұтас логистикалық кешен пайда болайын деп тұр.